Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Περί σαμποτέρ...

Πολύ ενδιαφέρον είχε η ατάκα του Παύλου Γιαννακόπουλου: "Εγώ ήμουν και θα είμαι κοντά στον κάθε πρόεδρο. Εμένα με ενδιαφέρει ο Παναθηναϊκός. Αυτοί που βοηθάνε τον Παναθηναϊκό θα είμαι κοντά τους, αυτοί που τον σαμποτάρουν θα είμαι μακριά τους."

Κάποιες φορές δεν χρειάζεται να γραφθούν κείμενα και βαθυστόχαστες αναλύσεις ωστέ να γίνουν ορισμένα πράγματα εύκολα αντιληπτά... Ας αφήσουμε σήμερα λοιπόν την εικόνα στα αριστερά να μιλήσει από μόνη της και να θέσουμε ένα πάρα πολύ απλό ερώτημα στον πατριάρχη του Παναθηναϊκού μας, Παύλο Γιαννακόπουλο...

Κύριε Παύλο το πρωτοσέλιδο αυτό αποτέλεσε ή όχι σαμποτάζ απέναντι στο... καλό του Παναθηναϊκού πρίν από δύο χρόνια;

Υ.Γ.: Θανάση Γιαννακόπουλε σου ευχόμαστε ολόψυχα περαστικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου